Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Algemene zaken

Algemene zaken

De dienst Algemene Zaken houdt zich bezig met:

  • alle aanvragen inzake de privatieve bezetting van de openbare weg (terras, etalage, reclame, allerlei manifestaties, affichering, verkoop, filmvertoning, enz.). Deze zijn onderworpen aan de toelating van de burgemeester. De aanvraag moet gericht worden tot de burgemeester - Dienst Algemene Zaken en dit minimaal 10 werkdagen voor de datum waarvoor de aanvraag wordt ingediend (onderworpen aan een gemeentebelasting);
  • landbouwtelling;
  • slachten van dieren;
  • vernietigen van wespennesten;
  • verkoop op de openbare weg (onderworpen aan een gemeentebelasting);
  • verkeer van reclamevoertuigen (onderworpen aan een gemeentebelasting).

 

Contact
Telefoon 02/348.66.62
E-mail algemenezaken@ukkel.be

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« januari 2019 »
januari
MaDiWoDoVrZaZo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Agenda
Bloed geven is een solidaire daad 06-02-2019 12:30 - 18:00 — Zaal 1180 (Robert Scottstraat 14)
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket