Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Elektronisch loket

Elektronisch loket

Zijn de openingsuren van het gemeentebestuur niet verenigbaar met uw beroepsverplichtingen ? Of ontvangt u liever de administratieve documenten thuis zonder zich te moeten verplaatsen ?
Dan kan u gebruik maken van het elektronisch loket dat met de medewerking van het informaticacentrum voor het Brussels Gewest op touw werd gezet.

Irisbox, het beveiligd elektronisch loket, eist dat u evenwel titularis bent van een elektronische identiteitskaart en dat u over een kaartlezer beschikt.

U kan voortaan de volgende administratieve documenten on line bestellen en onmiddellijk betalen, indien het een betalend document betreft :

  • uittreksel van geboorteakte (mensen in Ukkel geboren of geboorteakte in Ukkel overgeschreven) ;
  • uittreksel van huwelijksakte ;
  • uittreksel van echtscheiding ;
  • uittreksel van overlijdensakte ;
  • getuigschrift van nationaliteit ;
  • getuigschrift van woonst ;
  • getuigschrift samenstelling gezin ;
  • getuigschrift van woonst en verblijfplaats met historiek van de adressen ;
  • levensbewijs ;
  • verklaring van adreswijziging.

De aangevraagde documenten worden u per post toegestuurd.

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« juni 2018 »
juni
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Agenda
Kunst ter Plaatse 13-05-2018 - 23-09-2018 — Sint Pieters Voorplein, Wolvendaelpark
Hulp bij uw belastingaangifte 30-05-2018 - 28-06-2018 — In zaal 1180 (Robert Scottstraat 14)
Ukkel op weg naar zero waste 23-06-2018 14:00 - 18:00
Film op het Sint-Pietersvooplein 30-06-2018 22:00 - 00:30 — Sint-Pietersvooplein
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket