Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Elektronisch loket

Elektronisch loket

Zijn de openingsuren van het gemeentebestuur niet verenigbaar met uw beroepsverplichtingen ? Of ontvangt u liever de administratieve documenten thuis zonder zich te moeten verplaatsen ?
Dan kan u gebruik maken van het elektronisch loket dat met de medewerking van het informaticacentrum voor het Brussels Gewest op touw werd gezet.

Irisbox, het beveiligd elektronisch loket, eist dat u evenwel titularis bent van een elektronische identiteitskaart en dat u over een kaartlezer beschikt.

U kan voortaan de volgende administratieve documenten on line bestellen en onmiddellijk betalen, indien het een betalend document betreft :

  • uittreksel van geboorteakte (mensen in Ukkel geboren of geboorteakte in Ukkel overgeschreven) ;
  • uittreksel van huwelijksakte ;
  • uittreksel van echtscheiding ;
  • uittreksel van overlijdensakte ;
  • getuigschrift van nationaliteit ;
  • getuigschrift van woonst ;
  • getuigschrift samenstelling gezin ;
  • getuigschrift van woonst en verblijfplaats met historiek van de adressen ;
  • levensbewijs ;
  • verklaring van adreswijziging.

De aangevraagde documenten worden u per post toegestuurd.

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« december 2017 »
december
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Agenda
Tentoonstellingen van Belgische illustratoren voor de jeugd 02-12-2017 - 21-12-2017
Camera Lirica stelt U voor "Le Roi l'a dit" 14-01-2018 15:00 - 17:00 — Cultureel centrum van Ukkel - Rodestraat 47
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Energieloket