Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Elektronisch loket

Elektronisch loket

Zijn de openingsuren van het gemeentebestuur niet verenigbaar met uw beroepsverplichtingen ? Of ontvangt u liever de administratieve documenten thuis zonder zich te moeten verplaatsen ?
Dan kan u gebruik maken van het elektronisch loket dat met de medewerking van het informaticacentrum voor het Brussels Gewest op touw werd gezet.

Irisbox, het beveiligd elektronisch loket, eist dat u evenwel titularis bent van een elektronische identiteitskaart en dat u over een kaartlezer beschikt.

U kan voortaan de volgende administratieve documenten on line bestellen en onmiddellijk betalen, indien het een betalend document betreft :

  • uittreksel van geboorteakte (mensen in Ukkel geboren of geboorteakte in Ukkel overgeschreven) ;
  • uittreksel van huwelijksakte ;
  • uittreksel van echtscheiding ;
  • uittreksel van overlijdensakte ;
  • getuigschrift van nationaliteit ;
  • getuigschrift van woonst ;
  • getuigschrift samenstelling gezin ;
  • getuigschrift van woonst en verblijfplaats met historiek van de adressen ;
  • levensbewijs ;
  • verklaring van adreswijziging.

De aangevraagde documenten worden u per post toegestuurd.

 

Document acties

Groene zakken

De nieuwe biologisch afbreekbare groene zakken zijn voortaan te koop in de supermarkt en op het gewestelijk containerpark. Ze worden dus niet langer verkocht op de dienst Reinheid.

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« september 2018 »
september
MaDiWoDoVrZaZo
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket