Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Elektronisch loket

Elektronisch loket

Zijn de openingsuren van het gemeentebestuur niet verenigbaar met uw beroepsverplichtingen ? Of ontvangt u liever de administratieve documenten thuis zonder zich te moeten verplaatsen ?
Dan kan u gebruik maken van het elektronisch loket dat met de medewerking van het informaticacentrum voor het Brussels Gewest op touw werd gezet.

Irisbox, het beveiligd elektronisch loket, eist dat u evenwel titularis bent van een elektronische identiteitskaart en dat u over een kaartlezer beschikt.

U kan voortaan de volgende administratieve documenten on line bestellen en onmiddellijk betalen, indien het een betalend document betreft :

  • uittreksel van geboorteakte (mensen in Ukkel geboren of geboorteakte in Ukkel overgeschreven) ;
  • uittreksel van huwelijksakte ;
  • uittreksel van echtscheiding ;
  • uittreksel van overlijdensakte ;
  • getuigschrift van nationaliteit ;
  • getuigschrift van woonst ;
  • getuigschrift samenstelling gezin ;
  • getuigschrift van woonst en verblijfplaats met historiek van de adressen ;
  • levensbewijs ;
  • verklaring van adreswijziging.

De aangevraagde documenten worden u per post toegestuurd.

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« januari 2019 »
januari
MaDiWoDoVrZaZo
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Agenda
Bloed geven is een solidaire daad 06-02-2019 12:30 - 18:00 — Zaal 1180 (Robert Scottstraat 14)
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket