Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Bestuur / Gemeentesecretariaat

Gemeentesecretariaat

Het gemeentesecretariaat bevindt zich op de eerste verdieping van het gemeentehuis (Jean Vander Elstplein 29).

De gemeentesecretaris leidt en coördineert de gemeentediensten onder de bevoegdheid van het college van burgemeester en schepenen en is hoofd van het personeel.

Het secretariaat is belast met het opstellen van de processen-verbaal van de vergaderingen van het college en de gemeenteraad. Het secretariaat zorgt voor de voorbereiding van de dossiers die aan deze vergaderingen voorgelegd worden, de uitvoering van de beslissingen en het optekenen in de registers van de beslissingen.

Alle briefwisseling gericht aan het gemeentebestuur wordt door het secretariaat in de centrale indicator ingeschreven en onder de betrokken diensten verdeeld.

Voor deze verschillende taken wordt zij bijgestaan door medewerkers.

Het secretariaat is elke dag toegankelijk van 8.30 tot 12.30 en van 14 tot 16.30 uur.

Voor vragen of suggesties kunt u het secretariaat contacteren via secretariaat@ukkel.be of 02/348.67.42.

Jaarverslag 2016 (pdf)

Document acties

Brug Carsoel: beperking van het verkeer van +3,5 ton

•             Politieverordening

•             Omleidingsplan

•             Wijziging van de route van buslijn 60

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« december 2017 »
december
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Agenda
Tentoonstellingen van Belgische illustratoren voor de jeugd 02-12-2017 - 21-12-2017
Camera Lirica stelt U voor "Le Roi l'a dit" 14-01-2018 15:00 - 17:00 — Cultureel centrum van Ukkel - Rodestraat 47
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Energieloket