Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Nieuws / De gemeente werft een verantwoordelijke interne communicatie (M/V) aan

De gemeente werft een verantwoordelijke interne communicatie (M/V) aan

Uw opdracht

Onder het gezag van het college van burgemeester en schepenen en van de gemeentesecretaris:

  • U vertaalt het beleid voor de interne communicatie in concrete acties;
  • U werkt verschillende communicatiekanalen en -strategieën uit met het oog op een duidelijke en doeltreffende communicatie;
  • U staat garant voor een professioneel en homogeen beeld van de gemeente.

Uw taken

  • U draagt bij aan de communicatiestrategie door deze op een actieve manier te ontwikkelen;
  • U vertaalt het communicatiebeleid in een operationeel communicatieplan dankzij allerlei verspreidingstechnieken en u zorgt ervoor dat dit plan wordt uitgevoerd;
  • U beheert communicatieprojecten door interne diensten te begeleiden (directiecomité, departementen, directies, …);
  • U brengt regelmatig verslag uit over de stand van zaken van het interne communicatieplan en u stelt verslagen op over de resultaten van de gevoerde communicatie-acties;
  • U levert technische en operationele steun aan de gebruikers van de verschillende verspreidingskanalen;
  • U verzorgt de organisatie van de informatie via de verschillende bestaande interne en externe communicatiedragers;
  • U stelt artikels op voor gemeentelijke en andere publicaties;
  • U beheert de updates van gemeentelijke informatie op intranet;
  • U werkt uw kennis voortdurend bij zodat u kunt communiceren volgens de laatste inzichten en evoluties.

Uw profiel

  • U bent houder van een licentie/master in communicatie;
  • U beschikt over een nuttige ervaring van ten minste 5 jaar in het domein van interne communicatie.

Uw kwaliteiten

  • U bent dynamisch en staat open voor veranderingen;
  • U bent stressbestendig en flexibel. U houdt van verantwoordelijkheid;
  • U bent nauwgezet in de opvolging van uw dossiers. U leeft termijnen en prioriteiten na;
  • U geeft blijk van assertiviteit;
  • U kunt goed analyseren, initiatief nemen en organiseren;
  • U werkt autonoom en kunt goed in teamverband werken;
  • U kunt uitstekende teksten opstellen;
  • U beschikt over een actieve kennis van het Frans en van het Nederlands;
  • U kunt overweg met kantoorsoftware, met DTP (desktop publishing) en met fotobewerkingssoftware (Pack Office, OpenOffice, Publisher, InDesign, Photoshop, Illustrator, ...).
  • U kunt werken met de nieuwe communicatiedragers, met NICT (nieuwe informatie- en communicatietechnologieën: web, blogs, sociale netwerken, intranet, elektronische nieuwsbrief, ...).

Aanbod

  • Contract voor onbepaalde duur. Onmiddellijke indiensttreding;
  • Salaris overeenkomstig de gemeentelijke barema's - niveau A4;
  • Er wordt rekening gehouden met uw anciënniteit uit de overheidssector en in de privésector;
  • Aangename werkomgeving;
  • Glijdende werktijd (37,5 u./week) en aangepaste werkrooster in juli en augustus;
  • 80 % terugbetaling van de kosten voor het openbaar vervoer;
  • Eindejaarstoelage;
  • Taalpremie op basis van een Selor-attest;
  • Talrijke mogelijkheden om opleidingen te volgen;
  • Tussenkomst in de hospitalisatieverzekering.

Interesse?

Stuur uw kandidatuur (motivatiebrief en CV) per post naar het gemeentebestuur van Ukkel - Personeelsdienst - Ter attentie van Sylvie Duez - Directrice Human Resources, Jean Vander Elstplein 29 - 1180 Brussel of per e-mail naar personeel@ukkel.brussels.

U kunt bijkomende informatie in verband met de functie verkrijgen bij Sylvie Duez, per e-mail sduez@ukkel.brussels met vermelding van uw volledige gegevens.

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« december 2017 »
december
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Agenda
Tentoonstellingen van Belgische illustratoren voor de jeugd 02-12-2017 - 21-12-2017
Camera Lirica stelt U voor "Le Roi l'a dit" 14-01-2018 15:00 - 17:00 — Cultureel centrum van Ukkel - Rodestraat 47
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Energieloket